می 9, 2024

مسائل قانونی در ملک‌ داری

هدف از هر سرمایه گذاری افزایش ارزش محصول است تا بتوانید بازدهی کسب کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، محصول را برای هر چیزی که ممکن است ارزش آن را کاهش دهد ارزیابی کنید. که بتوانید ملک را به صورت فیزیکی ببینید،زمینی است که روی آن نشسته لمس کنید و برای خودتان تجربه کنید. آیا ساختمان از نظر فیزیکی سالم و مطابق با استاندارد است؟ آیا اشکالات طراحی داخلی وجود دارد علائم آسیب: به قالب، مشکلات لوله کشی،به عنوان مثال، پلان کف، وسایل، یا ضخامت دیوار  که می تواند فضا را غیر جذاب کند.

مسائل قانونی در ملک‌ داری

سیستم های گرمایش و سرمایش معیوب فکر کنید املاک گردشگر هر چیزی که می تواند فضا را غیرقابل زندگی کند.موقعیت فیزیکی: آیا ملک به بزرگراه ها، حمل و نقل عمومی، ادارات، پارکینگ، فضای سبز یا فروشگاه ها و رستوران ها نزدیک است؟ جذابیت اجاره فضا را از دیدگاه اجاره کننده و بازدید از فضا از دیدگاه مشتریان بالقوه کسب و کار آنها در نظر بگیرید.عرضه و تقاضای محلی: نرخ های خالی و جذب در منطقه در آن زمان چگونه است؟هزینه های پیش بینی شده: آیا پروژه های بهبودی وجود دارد که باید انجام شود.

ملک و تأثیرات اجتماعی

خود ملک هنگام تجزیه و تحلیل یک فرصت سرمایه گذاری موارد زیادی را در نظر می گیرد، اما در خلاء وجود ندارد.چیزی منحصر به فرد در مورد املاک و مستغلات در مقایسه با سایر انواع سرمایه گذاری، انعطاف پذیری ساختار معاملات آن و میزان موفقیت یک سرمایه گذاری بر حفظ روابط خوب است.در سرمایه‌ گذاری جایگزین، تنها چند مورد از افرادی را که هنگام سرمایه‌گذاری در یک ساختمان جدید باید با آنها رابطه مثبت داشته باشید، فهرست می‌کند: منطقه چگونه است؟ لیست روابطی که باید مدیریت کنید.

ملک و تأثیرات اجتماعی

این روابط مختلف موقت و کار با افراد مختلف است این چیزی است که این تجارت را بسیار سرگرم کننده می کند.به دلیل ساختار انعطاف پذیر معاملات املاک و مستغلات، سگل به سرمایه گذاران توصیه می کند که مهارت های مذاکره خود را تقویت کنند.او می‌گوید:از آنجایی که املاک و مستغلات دارای قیمت ‌گذاری غیر استاندارد و ساختار معاملات انعطاف ‌پذیر هستند، همه چیز و هر معامله ‌ای یک مذاکره است.هنگام تجزیه و تحلیل یک سرمایه گذاری بالقوه، روابطی را که با افراد درگیر دارید در نظر بگیرید.

ملک و انرژی

اگر روابط تیره‌ای وجود دارد، شاید این سرمایه ‌گذاری مناسبی برای شما نباشد. با توجه به نحوه تعامل شما با دیگران، داشتن یک رابطه خوب و مهارت های مذاکره به معنای واقعی کلمه می تواند نتیجه دهد نحوه انجام سرمایه ‌گذاری.مطالب مرتبط: چرا نمایندگان املاک و مستغلات باید مهارت های مذاکره خود را تیز نگه دارند در حالی که هر سرمایه گذاری مخاطره آمیز است، حوزه املاک و مستغلات به ویژه در معرض عوامل از کنترل سرمایه گذار است. از آنجایی که شما در یک ساختمان فیزیکی یا مجموعه‌ ای از ساختمان‌ها است.

ملک و انرژی

شما تحت تأثیر عوامل محیطی بی ‌شماری است، مانند:یکی از نمونه‌های پیشرفت تکنولوژیکی که سیگل در سرمایه‌ گذاری‌های جایگزین توصیف می‌کند، ظهور خانه‌های پرینت سه بعدی است. خانه‌های پرینت سه ‌بعدی که اغلب در مناطقی استفاده می‌شوند که با سرعتی سریع به مسکن بیشتری نیاز دارند، بسیار گران قیمت نیستند و می‌توانند نگاه صنعت املاک و مستغلات را به ساختمان‌های جدید تغییر دهند.هر نوع دارایی تحت تأثیر این فناوری های جدید قرار می گیرد. دیدن اینکه چگونه می شود، بسیار جذاب خواهد بود.

خط آخر

در حالی که محاسبه انبوه عوامل در هنگام تجزیه و تحلیل یک سرمایه گذاری بالقوه غیرممکن است، و برای موارد غیرمنتظره آماده باشید.هنگامی که مشخص کردید که یک ملک از نظر افراد درگیر، محیط و خود محصول، انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری است، چگونه سرمایه گذاری خود را تامین می کنید؟ اینجاست که بازار سرمایه وارد می شود. تعریف می شوند که از طریق آن کسانی که سرمایه ای برای سرمایه گذاری دارند با کسانی که می توانند آن سرمایه را برای استفاده سودآور استفاده کنند، ارتباط برقرار می کنند.

بازارهای سرمایه در سرمایه گذاری های جایگزین به عنوان کانال هایی شایان ذکر است که سرمایه توسط قوانین محلی، ساختار بازار املاک، و روند سرمایه گذاری اداره می شوند، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد محل سرمایه گذاری، بازارهای سرمایه در دسترس شما و تفاوت آنها با یکدیگر را در نظر بگیرید.از آنجایی که املاک و مستغلات یک صنعت سرمایه بر است به این معنی که برای سرمایه گذاری به پول نقد زیادی نیاز دارید بسیاری از افراد برای تامین مالی سرمایه گذاری با استفاده از بدهی انتخاب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *